19.1.13

Cosmética vegana

La Historia de los Cosméticos

Este es un video que compartió Sandra en su bloc, Pipa de calabaza, como parte de un artículo sobre cosmética vegana que tuvo muy buena acogida, y sobre el que recibió muchísimos comentarios, tal y como comenta en la entrevista con Ets el que menges, y que fue donde yo descubrí su bloc, con toda la importancia que ha tenido en mi despegue vegetariano definitivo.

Sobre el tema de cosmética vegana leeréis que explica en la entrevista:
El veganisme no és només un canvi en l’alimentació, sinó també en la roba, la cosmètica, els productes d’higiene tant per a un mateix com per a la casa, l’oci. La pregunta és: “Què m’estic posant al cos?”. Tant per dins com per fora. A les noies ens agrada pintar-nos i si ets vegana, no has de deixar de banda una part de la teva feminitat. Quan indagues una mica en el món dels cosmètics t’adones que en la gran majoria de marques, els productes estan plens de porqueries i substàncies tòxiques provinents del petroli!
Els cosmètics vegans  certificats (amb un símbol d’un conill)  no estan testats ni porten cap ingredient d’origen animal. Ara bé, dins de les opcions veganes intento escollir les que són el més naturals possibles.
Jo us recomano que ho conegueu perquè és molt interessant!
Y como tan enamorada está Nandasica de la naturaleza y todo lo que forma parte de ella, como Pipa de las artesanías veganas que elabora Nandasica, pues me he puesto en contacto con ella, y ahí ando. Ya os contaré. Lo que ya puedo constatar es el trato personalizado, de tú a tú, sin intermediarios, de que habla Sandra, y que tan bien han sentado siempre, y tan de maravilla, en los tiempos que corren.

No hay comentarios:

Publicar un comentario